Ren slump eller ett tecken?

Skulle plugga men hamnade på min bloggs hemsida istället, ett tecken eller bara ren slump?
 
Läste igenom dom senaste inläggen, som jag skrev för flera månader sen och otroligt mycket har hänt sen dess. Men minns ändå exakt hur jag tänkte och kände när jag skrev orden. Tror jag ska börja skriva lite smått igen, för det hjälper fan men det är så sjukt svårt att börja. När man har ett stort kaos i huvudet och måste försöka få det till ett början och slut. Men det går. 
Ja det blir nog bra, vi får se men jag skriver fortfarande för mig själv så spelar väl ingen roll egentligen. 
 
Snabb uppdatering utan att bli för deep då...
Jag är fortfarande tsm med min Pojk från Linköping. Saknar honom. Hela. Hela. Hela. Tiden.
Glider sakta ifrån vissa polare känner jag.
Snart sommarlov och jag har fixat sommarjobb, tummen upp på det.
Ah har väl spenderat största delen utav min lediga tid med Mattias så, annars bara varit i skolan/praktiken, pluggat, dött lite och nu på sistone varit in och ut på sjukhuset 24/7 (y)
 
 
Puss ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0