Love the life u live, live the life u Love

Dagens humör för mig har varit en enda berg- och dalbana. Började morgonen i dalarna, alltså med att vara sjukt nervös och rädd, det förvändlades sen till en otrolig smärta som höll i sig ett ganska bra tag men gick till slut över. Nu är jag dock uppe på berget och på toppen, för jag är på jättebra humör!
 
Det är jag utav flera anledningar som jag är så glad. Men mest för att det känns som att allting håller på att lösa sig just nu. Kanske inte exakt allting men en hel del, vilket känns underbart. Stora beslut som jag varit rädd för att fatta har jag tillslut vågat ta tag i och det känns som att jag tagit rätt beslut. Allting är påväg åt rätt håll nu...
Även tanken på att jag får träffa min fina pojk om två dagar gör mig ännu gladare. Att jag kommer få sova tryggt brevid honom och kännas hans närhet, det finns inget bättre. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0