I've reached a desicion

Jag tror jag har bestämt mig... Jag behöver helt klart skriva av mig grejer. Är det här rätt ställe att göra det på där vem som helst kan läsa det? Jag vet inte, antagligen inte. Så därför så kommer det väl ändå vara begränsat med detaljer osv. 
 
Från och med nu blir det då alltså inga "dagens outfit", "kolla vad jag köpte idag!" osv utan nu lär det bli mer tankar, funderingar och såna grejer. Vilket även innebär att jag inte kommer att uppdatera alls lika ofta. Det kanske blir någongång i veckan. Men dom gångerna jag väl skriver så ska det vara bra, välskrivna texter. Ja, det är målet i varje fall sen får vi se hur bra jag lyckas med det. 
 
Take it or leave it, I'm doing it for me. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0