It's time to take a risk, sweetheart

Jag har så många tankar och känslor inom mig så det är svårt att få någon som helst struktur på det hela. Hur kan en person vara splittrad på så många sätt? Känna så många olika känslor på en och samma gång, känslor som säger emot varandra och inte sammarbetar alls?
 
Jag känner en lycka som jag nog aldrig kännt förut, samtidigt som det finns en smärta inom mig som gör mig olycklig. Jag känner mig otroligt trygg, samtidigt som det känns som att jag är ensam ute på havet mitt i en storm. Jag känner hat för så många människor samtidigt som jag känner sån otrolig kärlek. 
Det är svårt att veta ifall det i slutendan är tårar av glädje, lycka och kärlek som rinner ner för kinden eller ifall det är tårar av smärta, ångest och oro.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0