Ebba Johnsson

I morgon flyttar en utav mina närmsta vänner till norrland. I tio år har hon bott tio minuter ifrån mig, om en dag så kommer hon bo flera timmar ifrån mig. Det känns varken rättvist eller kul, för jag kommer sakna henne så sjukt mycket. Kommer sakna att dela min sjuka humor med henne, jag kommer sakna allting med henne. En utav dom bästa och roligaste kvällarna/nätterna i mitt liv var valborg det här året, som jag spenderade mestadels med henne. Vi delade en vodkaflaska och vandrade runt i Hölö och garvade röven av oss haha. Oförglömligt.
Älskar dig vännen och kommer sakna dig nåt otroligt, glöm inte bort oss ♥

Kommentarer
Postat av: Ebba

Du är bara för underbar :) Älskar dig så mycket vännen <3

2012-08-10 @ 23:45:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0